اس ام اس عاشقانه و جدید 93سری هشتم
نوشته شده توسط : شبنم


گفت:اشکتو در میاره

گفتم میدونم
 
گفت دلتو بیقرارو تنها میزاره
 
گفتم میدونم

گفت پس چرا دوستش داری؟

گفتم این تنها چیزیه که نمیدونم؟!!!!!!!

www.tanabedar.loxblog.com

چقدر سخته ...

دست سردتو تو دستای کسی بذاری که بهش هیچ حسی نداری...

تا فقط به یار بی معرفتت ثابت کنی که منم میتونم

www.tanabedar.loxblog.com

وقتی خاطره ادم زیاد میشه
 
دیوار اتاقش پر از عکس میشه

اماهمیشه دلت واسه اونی تنگ میشه

که عکسشو نمیتونی به دیوار بزنی

www.tanabedar.loxblog.com

جریمه مشق امشبت:

صدبار بنویس:

دوستی که یادش نبودم به یادم بود

www.tanabedar.loxblog.com

بهش گفتم نمیخوامت

خندید و رفت

تازه فهمیدم
 
شوخی من حرف دلش بود...

www.tanabedar.loxblog.com

گفته بودم بی تو سخت میگذرد...

بی انصاف...

حرفمو پس میگیرم

بی تو اصلا نمیگذرد...

www.tanabedar.loxblog.com

تو رفاقت از همه چیزمون گذشتیم

اینقدر گذشتیم که حالا شدیم گذشته دیگران...

تو رفاقت همه چیز گذاشتیم
 
اینقدر گذاشتیمٰ تا گذاشتنمون کنار...

www.tanabedar.loxblog.com

غمگینم مثل عکسی در اعلامیه ترحیم..

که حتی لبخندش دیگران را میگریاند..

www.tanabedar.loxblog.com

بیلد کسی نفس میکشم..

که میدانم اگر روزی از نفس افتادم

هم نفسم میشود
www.tanabedar.loxblog.com

قلبم این روزا سخت درد میکند

کاش یک لحظه می ایستاد تا ببینم دردش چیست؟...

www.tanabedar.loxblog.com

لبخندش را تقسیم کرد

خنده اش به من رسید

لبهایش به دیگری...

www.tanabedar.loxblog.com

به سلامتی همه دخترایی که تو نداری ‍پای عشقش میمونه

و تو دارایی عشقش تنهاش میزاره

www.tanabedar.loxblog.com

این روزها اگر خون هم گریه کنی

عمق هم دردی دیگران با تو یک کلمست

"اخی"

www.tanabedar.loxblog.com

با سیگار کشیدن کسی مرد نشد

ولی با نامردی خیلی ها سیگاری شدند

www.tanabedar.loxblog.com

دیگر همه نقطه ضعفم را فهمیدند

از من که چیزی میخواهند :

جان تو را قسم میخورند...

www.tanabedar.loxblog.com

دلتنگ که باشی

ساده ترین حرفها اشکت را در می اورد...

یاد تو جای خود دارد...





:: برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه , اس ام اس دوستانه , اس ام اس رفاقت , اس ام اس جدایی , اس ام اس جدید , اس ام اس سیگار , اس ام اس ناراحتی , اس ام اس همدردی , اس ام اس 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 644
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ارغوان در تاریخ : 1393/11/11/6 - - گفته است :
وایییییییییی ب ب خدا خیلی خوب بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: